Ēdināšana

Nelielie uzņēmumi edināšanas nozarē palielinā savu vērtību, ieviešot lojalitāti, ēdienu piegādi vai e-komercijas risinājumus. Ēdināšanai ir vērojams paaugstināts zādzību risks, jo ir mazāk iespēju kontrolēt darbiniekus.
BIZNESA IZAICINĀJUMI
Ēdināšanas uzņēmēji saskaras ar grūtībām atrast gan lētus, gan drošus risinājumus, kurus var ieviest ātri un bez lielām izmaksām, veidojot pamatu ilgtspējīgai attīstībai un nākotnes izaugsmei. Ēdināšanas biznesos parasti strādā universālie darbinieki, kas pilda dažādu amatu pienākumus. Viesmīļi var saņemt pasūtījumus no piegādes lietotnēm, agregatoriem vai piegādes mājaslapas, manuāli nosūtot informāciju virtuvei un kontrolējot kurjeru darbu; šefpavārs var strādāt kā virtuves palīgs un iepirkumu menedžeris. Tas noved pie kontroles trūkuma un veido zādzību iespējas personāla vidū. Šī iemesla dēļ īpašnieks parasti ir "cieši saistīts" ar visiem procesiem, viņam ir mazāk brīvā laika un kontroles iespējas esot ārpus restorāna .
Ēdināšanas procesi
  • 1
    Pasūtījuma izveide
    QR ēdienkarte, neliels POS, vairāki pasūtījumu avoti, integrēta pasūtījumu apstrāde, sava piegādes mājaslapa un aplikācija.
  • 2
    Caurspīdīga resursu kontrole
    Reāla laika pašizmaksas kontrole, mobilā inventarizācijas ierīce, produktu norakstīšana uz POS, digitālie čeki

  • 3
    Maksājumu apstrāde
    Integrēts maksājumu terminālis, maksājumi lietotnē un mājaslapā, zema komisijas maksa, reāla laika tranzakciju pārskatu vietne

  • 4
    Darbinieku pārvaldība
    Personāla darbību kontrole reālā laikā, atlaižu pārvaldība, notikumu žurnāls, elastīga tiesību pārvaldība
  • 5
    Vairāki ienākumu avoti
    Iespēja viegli pievienot piegādes aplikāciju un mājaslapu - uz laiku, sezonu, vai paplašinot biznesu
  • 6
    Mākoņu analītīkas rīki
    Pārdošanas prognoze un ABC analīze online, reālā laika PnL, automātiska personāla plānošana
Efektivitātes palielinājums ar IT
  • Ātra un droša tiešsaistes maksājumu pārvaldība
  • AI darbināma pārdošanas prognoze un personāla plānošana
  • Elastīga konfigurācijas maiņa
  • Datu caurskatamība un pieejamība uz visām ierīcem
  • Ārēja uzskaite un savlaicīga procesu kontrole
JŪSU BIZNESA IEGUVUMI
  • Caurspīdīgums
    Vienots pasūtījumu apstrādes process, konsolidēta analītika un reāla laika pasūtījumu pārvaldīšana jebkurā vietā un laikā
  • Droša maksājumu pārvaldība
    Zema komisijas maksa par tranzakcijam un pakalpojumu abonēšanu, izvēloties jebkuru banku, vienots risinājums POS un e-komercijai
  • Zādzību novēršana
    Viegli pārskatams pārdošanas process, novēršot nodokļu krāpniecību, notikumu kontrole un elastīga piegādes sistēmas konfigurācija
  • Papildus ienākumi
    Paaugstināta klientu lojalitāte un zīmola atpazīstamība, diferencētas komisijas likmes un 4 dažādas piegādes procesa pārvaldības iespējas
SĀCIET ĒDINĀŠANAS AUTOMATIZĀCIJU
Mēs esam sagatavojuši jums ēdināšanas automatizācijas rokasgrāmatu. Jūs varat to saņemt tūlīt!
SADARBĪBA ar Smarttek
  • Ātri un caurpīdīgi procesi
    Pasūtījumu veidošana, sagatavošana un apmaksa ir apvienoti vienā procesā. Intuitīvs interfeiss un uzticami partneru risinājumi.
  • Nepārtraukta kontrole
    Visi produkti tiek pārvaldīti attālināti un integrēti vienotā datu sistēmā. Pārskati tiek ģenerēti automātiski un ir pieejami viedtālrunī vai uz datora.
  • Apkalpošana un uzskaite
    Mūsu servisa inženieri un uzskaites komanda ir gatavi risināt problēmas, konsultēt, sniegt tehnisko atbalstu visiem Smarttek piedāvātajiem risinājumiem katru dienu un 24/7
  • Jūsu bizness iegūst no IT
    Visi risinājumi darbojas vienotā ekosistēmā, panākot efektīvu resursu izmantošanu. Mēs darbojamies, lai palīdzētu jums koncentrēties uz klientiem un viņu velmem, kuri apmeklē jūsu restorānu, bāru vai kafe
IZVĒLIES PRODUKTUS BIZNESAM
Maksājumu infrastruktūra - Jūsu uzticams partneris, kas nodrošinā ilgtermiņa attīstības un augšanas iespējas uzņēmumiem

Piegādes & Lojalitātes rīks - veidojiet personalizēto viesu pieredzi, kas veicinā zīmola atpazīstamību un atkārtotas pārdošanas

Kases un restorānu vadības ERP - progresīvs rīks, kas nodrošinā visu biznesa procesu caurskatamību vienotā datu sistēmā
Pasūti un apmaksā ērti un ātri - izmanto digitālu pasūtījuma un apmaksas iespēju un kontrolē savu pircēju lojalitāti
Rezervējiet online tikšanos ar mums
Mēs augsti vērtējam katru klientu - kļūsti par mūsu partneru ekosistēmas dalībnieku
Nospiežot "Pievienoties" Jūs piekritat mūsu Noteikumi par datu apstrādi un glābāšanu atbilstoši EU regulai 2016/679

SIA Smarttek MIXTURE un Investment and Development Agency of Latvia ir noslēdzis līgumu Nr. SKV-L-2022/408 5. septembrī 2022.g. par atbalstu programmas “Starptautiskas konkurences veicināšana” ietvaros, kas ir līdzfinansēta ar Eiropas Regionālas Attīstības Fonda palīdzību