Ēdienu piegāde

Gatavo ēdienu piegāde palīdz uzņēmumiem palielināt savus ienākumus. Efektīvai piegādes organizēšanai, īpašniekiem ir jāsaprot IT risinājumus un to pielietojumus, lai Jūsu bizness iegūtu papildus peļnu
IEPAZĪSTIET SAVUS VIESUS
Atbilstoši biznesa veidam ir iespējams strādāt apkalpojot uz vietas, līdzņemšanā un piegādes režīmā. Izvēloties veikt ēdienu pagatavošanu līdzņemšanai vai piegādei, ir svarīgi saprast savu auditoriju: kā veidot komunikāciju ar viesiem, kā viesi veiks un kā jūs apstrādāsiet pasūtījumus. IT rīku izvēle ir atkarīga no tā, kā tiek organizēts piegādes process, kāds ir uzņēmuma apgrozījums un kādi ir Jūsu mērķi.
Piegādes pārvaldīšana
  • Pilna piegādes cikla ieviešana
    Pusautomātiska pasūtījumu apstrāde, zvanu centru operatori, savi vai ārējie kurjeri, pasūtījumi no mājaslapas, zvaniem, aplikācijas

    Plusi: katra posma kontrole, tiešā komunikācija ar viesi, vairāki pasūtījumu avoti - vienota apstrāde, kvalitātes kontrole, zvanu ierakstīšana, zīmola atpazīstamība un jūsu viesu CRM

    Mīnusi: palaišana no 2 mēnešiem, uzturēšanas sarežģītība, lielas pirmreizējas izmaksas

    #syrve
  • Piegādes aplikācija un mājaslapa
    Automātiska piegādes pasūtījumu saņemšana, apstrāde uz restorāna POS, ārējie vai savi kurjeri, individuālais dîzains un sava CRM

    Plusi: zīmola atpazīstamība, CRM, tieša komunikācija ar viesiem, automatizēta pārdošana, vienkārša uzturēšana, zema komisijas maksa


    Mīnusi: palaišana līdz 2 mēnešiem, samēra lielas pirmreizējas izmaksas

    #loyaltyplant #qikserve #ecomm
  • Individuālais risinājums
    Darbs ar dažādiem biznesa konceptiem, pasūtījumu saņemšana uz POS, savi vai ārējie kurjeri, automātiska ēdienkartes pārvaldīšana

    Plusi: elastīga pasūtījumu apstrādē, zīmola atpazīstamība, jūsu CRM pārvaldība, papildu pārdošanas mehānikas, zemas komisijas maksas

    Mīnusi: palaišana līdz 3 mēnešiem, lielas pirmreizējas izmaksas

    #loyaltyplant #qikserve
  • Darbs ar piegādes agregatoriem
    Vienkāršots darbs ar piegādi, apstrāde restorānā, ārējie kurjeri, integrācija ar POS sistēmu (pēc izvēles), var darbināt vairākus agregatorus

    Plusi: palaišana 2 dienu laikā, viegla uzturēšana, iespēja integrēties ar ERP un POS sistēmām

    Mīnusi: augsta komisijas maksa, nav tiešas komunikācijas ar viesiem un pieejas CRM, manuāla ēdienkartes pārvaldīšana

    #GetOrder #bolt #wolt
Piegādes efektivitātes rīki
  • Ātra un droša tiešsaistes maksājumu pārvaldība
  • Individuāla piegādes aplikācija un mājaslapa
  • Iebūvētas viesu lojalitātes programmas
  • Push paziņojumi, ģeo-, SMS vai e-pasta mārketings
  • Integrācija ar ERP un POS sistēmām
JŪSU BIZNESA IEGUVUMI
  • Caurspīdīgums
    Vienots pasūtījumu apstrādes process, konsolidēta analītika un reāla laika pasūtījumu pārvaldīšana jebkurā vietā un laikā
  • Droša maksājumu pārvaldība
    Zema komisijas maksa par tranzakcijam un pakalpojumu abonēšanu, izvēloties jebkuru banku, vienots risinājums POS un e-komercijai
  • Zādzību novēršana
    Viegli pārskatams pārdošanas process, novēršot nodokļu krāpniecību, notikumu kontrole un elastīga piegādes sistēmas konfigurācija
  • Papildus ienākumi
    Paaugstināta klientu lojalitāte un zīmola atpazīstamība, diferencētas komisijas likmes un 4 dažādas piegādes procesa pārvaldības iespējas
SĀCIET PIEGĀDES AUTOMATIZĀCIJU EDINĀŠANAI
Mēs esam sagatavojuši Jums piegādes automatizācijas rokasgrāmatu. Jūs varat to saņemt tūlīt!
PIEGĀDES APSTRĀDES SOĻI
1
Pasūtījums ir izveidots
Izmantojiet vienu vai vairākus piegādes avotus, pieņemot apmaksas no viesiem tiešsaistē
2
Pasūtījums apstiprināts
Automātiski vai ar zvanu centrā palīdzību apstrādājiet un pārsūtīet piegādes pasūtījumu tieši uz POS
3
Pagatavošana & piegāde
Automātiskie paziņojumi par statusa izmaiņām, pasūtījuma nosūtīšana kurjeram
4
Laimīgs viesis
Viesi var atstāt atsauksmes, uzņēmums seko kurjera kustībai un pasūtījuma piegādes procesam
PIEGĀDES AUTOMATIZĀCIJAS RISINĀJUMI
Piegādes & Lojalitātes rīks - veidojiet personalizēto viesu pieredzi, kas veicinā zīmola atpazīstamību un atkārtotas pārdošanas
Pilna piegādes cikla pārvaldīšana - progresīvs rīks, kas nodrošinā visu piegādes procesu attēlošanu vienotā sistēmā
Pasūti un apmaksā ērti un ātri - izmanto digitālu pasūtījuma un apmaksas iespēju un kontrolē savu pircēju lojalitāti
eComm mājaslapa - vienkāršais veids izveidot piegādes mājaslapu, lai ātri uzsāktu piegādes apstrādi tiešsaistē
REZERVĒJIET ONLINE TIKŠANOS AR MUMS
Mēs augsti vērtējam katru klientu - kļūsti par mūsu partneru ekosistēmas dalībnieku
Nospiežot "Pievienoties" Jūs piekritat mūsu Noteikumi par datu apstrādi un glābāšanu atbilstoši EU regulai 2016/679

SIA Smarttek MIXTURE un Investment and Development Agency of Latvia ir noslēdzis līgumu Nr. SKV-L-2022/408 5. septembrī 2022.g. par atbalstu programmas “Starptautiskas konkurences veicināšana” ietvaros, kas ir līdzfinansēta ar Eiropas Regionālas Attīstības Fonda palīdzību